ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ BLOG (http://aepvatolakkou.blogspot.gr/) ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ....

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ 7η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ



ΟΜΑΔΕΣ

ΑΕΠ ΒΑΤΟΛΑΚΚΟΥ-ΑΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

ΗΜΕΡΑ

ΓΗΠΕΔΟ

ΩΡΑ

8.11.09

ΔΔ ΒΑΤΟΛΑΚKΟΥ

15.00

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ

Ζήλος Α.

ΕΠΣ

Λάρισας

ΒΟΗΘΟΣ

Μαντζανάς Β.

ΕΠΣ

Λάρισας

ΒΟΗΘΟΣ

Ντούρμα Σ.

ΕΠΣ

Λάρισας

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Σιδηρόπουλος Φ.

ΕΠΣ

Καστορίας




ΟΜΑΔΕΣ

ΣΒΟΡΩΝΟΣ-ΓΡΕΒΕΝΑ-ΑΕΡΑΤΑ

ΗΜΕΡΑ

ΓΗΠΕΔΟ

ΩΡΑ

8.11.09

Δ. ΣΒΟΡΩΝΟΥ

15.00

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ

Μπουγιουκλής Ι.

ΕΠΣ

Μακεδονίας

ΒΟΗΘΟΣ

Παπακυρίτσης Χ.

ΕΠΣ

Μακεδονίας

ΒΟΗΘΟΣ

Καμουράς Κ.

ΕΠΣ

Μακεδονίας

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Βασιλείου Χ.

ΕΠΣ

Θεσσαλίας

4 σχόλια:

  1. Θέλουμε ΑΣΣΟ με το Γιδά. Πρόσεξε καλά την ευθύνη τη φέρνεις εσύ που ταϊζεις τους ποδοσφαιριστές.
    ΛΑΒΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑ.
    1) Πήγαινε μία ώρα νωρίτερα στο γήπεδο.
    2) ΄Αναψε τα κάρβουνα και κάνε βουντού.
    3) Πάρε τον Κερκυραίο μαζί σου.
    4) Απαραίτητη προϋπόθεση να φέρει μαζί του το μαντολίνο.
    4) Βάλε τον Τόμι να φωνάζει "χαμηλά την μπάλα".
    5) Απαγόρευσε την είσοδο στο Σπύρο Καραγιάννη τον γκαντέμη.
    6) Κρέμασε μια πλέχτρα με σκόρδα.
    7) Απέσυρε το κέτσαπ, γιατί προκαλεί αλυσιφωτές αντιδράσεις.
    Τα υπόλοιπα μέτρα την άλλη φορά.
    Αν τηρήσεις τις οδηγίες, ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πήρα απάντηση. Συμμορφώθηκες ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΤΑΝΤΑΡ ΑΣΣΟΣ ΕΙΝΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΣΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ Ο ΑΣΣΟΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΤΑ 'ΧΩΝΑ ΟΛΑ. ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΛΑΕΙ Η ΒΡΟΧΗ. ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ. ΞΕΣΚΙΖΕΙ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΜΟΥ!!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!!! ΣΠΕΣΙΑΛ ΣΟΥΒΒΑΚΙ, ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΧΩ ΑΥΡΙΟ. ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Α.Ο. ΣΕΙΡΗΝΑ ΑΥΡΙΟ Η' ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ??? ΑΝ ΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΑ ΓΛΥΚΑ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΑΥΡΙΟ ΦΩΤΗ? ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΙΚΗ ΣΕ 'ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Α.Ε.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΤΑΝΤΑΡ ΑΣΣΟΣ ΕΙΝΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΣΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ Ο ΑΣΣΟΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΤΑ 'ΧΩΝΑ ΟΛΑ. ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΛΑΕΙ Η ΒΡΟΧΗ. ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ. ΞΕΣΚΙΖΕΙ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΜΟΥ!!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!!! ΣΠΕΣΙΑΛ ΣΟΥΒΛΑΚΙ, ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΧΩ ΑΥΡΙΟ. ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Α.Ο. ΣΕΙΡΗΝΑ ΑΥΡΙΟ Η' ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ??? ΑΝ ΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΑ ΓΛΥΚΑ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΑΥΡΙΟ ΦΩΤΗ? ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΙΚΗ ΣΕ 'ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Α.Ε.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

loading...



ΚΑΝΤΕ LIKE στη σελίδα μας στο facebook... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)